تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 4 درمانگاه سیار سلامت احسان به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با پشتیبانی این قرارگاه‌های مردمی تاکنون بیش از 150 هزار کنسرو، 100 هزار بطری آب معدنی، 5000 تخته پتو، 3000 کیلو خرما ، چادر، انواع چکمه و بادگیر و انواع لوازم بهداشتی به مناطق سیل زده خوزستان، ایلام و لرستان ارسال کرده است.

مدنی افزود: علاوه بر درمانگاه فعال در گمیشان استان گلستان، دو درمانگاه سیار سلامت احسان در استان خوزستان و دو درمانگاه سیار دیگر در استان لرستان به بیماران این مناطق سیل‌زده با حضور پزشکان جهادی خدمات دارویی و درمانی برای بیش از 50 هزار بیمار ارائه می‌دهند.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم‌اکنون بیش از 50 گروه فعال جهادی در مناطق سیل‌زده خوزستان، لرستان، ایلام و گلستان را با حضور بیش از 800 جهادگر سازماندهی کرده و مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

خاطرنشان می‌کند سازماندهی و پشتیبانی گروه‌های جهادی از روز 28 اسفند علاوه بر استان‌های مذکور در خراسان شمالی، مازندران، فارس و خراسان جنوبی نیز  با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به مناطق سیل زده خدمت‌رسانی کرده است و این خدمت‌رسانی تا عبور از شرایط بحرانی در استانهای سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 4 درمانگاه سیار سلامت احسان به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..