تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار نجات یافتگان از مناطق سیل‌زده لرستان (۱۳ فروردین)

کولیوندسیل در چند روز گذشته بخش‌هایی وسیع از کشور را درگیر کرد؛‌ استان‌هایی مانند لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، فارس، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، کرمان، کرمانشاه، خراسان شمالی و خوزستان.

در این بین سیل روز گذشته در استان لرستان با طغیان رودخانه‌ها و خرابی چنید پل خساراتی فراوان به بار آورد و بسیاری از خانه‌ها و اماکن عمومی را از بین برد.

کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات صورت گرفته اورژانس باری نجات جان سیل‌زده‌ها گفت: روز گذشته ۱۴ نفر از هم وطنانمان توسط بالگرد‌های سازمان اورژانس کشور در مناطق سیل زده لرستان نجات پیدا کردند و تا ساعت  ۱۰ امروز نیز ۳۹ نفر در هشت سورتی پرواز نجات پیدا کردند.

کولیوند افزود: تعداد انتقال مصدومین توسط بالگرد‌های اورژانس تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۳ فروردین به ۵۹ نفر رسید که با ۱۴ نفر ۱۲ فروردین مجموعا تا کنون ۷۳ نفر از مناطق سیل زده نجات یافتتد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵ نفر مادر باردار بوده اند و عملیات همچنان ادامه دارد.

کولیوند گفت: تعداد انتقال مصدومین توسط بالگرد‌های اورژانس تا ساعت ۱۳ ظهر ۱۳ فروردین به ۱۱۰ نفر رسید که با ۱۴ نفر ۱۲ فروردین مجموعا تا کنون ۱۲۴ نفر از مناطق سیل زده نجات یافته‌اند.

انتهای پیام/

نجات سیل زدگان لرستان توسط بالگرد‌های اورژانس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار نجات یافتگان از مناطق سیل‌زده لرستان (۱۳ فروردین)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..