تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت انجام اقدامات لازم براى پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی در مناطق سيل زده

وزیر علوم در پیامی به روسای دانشگاه‌ها خواستار شد؛

 ضرورت اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهیبه گزارش   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی، وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری در پیامی به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری سراسر کشور، خواستار اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی شد.

 در متن پیام  غلامی آمده است:

با اهدای سلام و عرض تبریک مجدد سال نو و با توجه به بارندگی‌های اخیر کشور، ضرورت دارد تدابیر و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی به‌عمل آورده و در استان‌هایی که مردم با خطرات ناشی از سیل و آب‌گرفتگی منازل خود مواجه شده‌اند با ستاد بحران استان‌ها هماهنگی و از امکانات موجود برای کمک به آن‌ها استفاده نمایید.

اين پیام به منزله ابلاغ رسمی بوده و برای کلیه مدیران موسسات آموزش عالی لازم‌الاجراست.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت انجام اقدامات لازم براى پیشگیری از تخریب فضاهای آموزشی در مناطق سيل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..