تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی آستان امامزادگان استان تهران برای اسکان ضروری مسافران نوروزی

آمادگی آستان امامزادگان استان تهران برای اسکان ضروری مسافران نوروزیبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران همچون سال های گذشته در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و زائران بوده و در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری به ملت شریف خدمت رسانی می نمایند.

در پی بارش شدید برف و باران و احتمال در راه ماندن برخی مسافرین و زائران در محورهای مواصلاتی خادمان این بقاع متبرکه آمادگی اسکان و امداد رسانی و خدمت رسانی به مسافران را دارند و استفاده از همه ی ظرفیت های بقاع متبرکه استان تهران در راستای ارایه خدمات شایسته به مردم در این روزها به مدیران بقاع متبرکه و اعضای هیات امنا امامزادگان ابلاغ شده است.

بر همین اساس تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری بر اساس دستورالعمل صادره موظف به پذیرش و اسکان مسافران و در راه ماندگان بوده و بر اساس دستور جدید به دیگر بقاع متبرکه، آنان نیز باید به مسافران نوروزی که به دلیل وضعیت جوی خاص ایجاد شده و دچار مشکل شده اند پذیرای مسافران و کسانی که به دلیل برف و باران و سیل امکان ادامه سفر را ندارند باشند و اماکن مذهبی و در بقاع متبرکه بین راهی این استان به صورت موقت اسکان داشته تا خطرات احتمالی برطرف گردد.

مسافران و زائران می توانند تا پایان تعطیلات نوروزی و متعادل شدن و ضعیت جوی از امکانات کلیه امامزادگان و بقاع استان تهران استفاده کرده و ضمن بهره مندی از فضای معنوی و نورانی امامزادگان از خدمات ایجاد شده توسط اداره اوقاف استان تهران استفاده نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی آستان امامزادگان استان تهران برای اسکان ضروری مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..