تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌اپ: Pacer؛ گام‌شمار مفید برای سلامتی

Pacer اپلیکیشنی است که فعالیت‌هایتان، ازجمله تعداد گام‌ها، میزان کالری مصرف‌شده و... را ثبت و به ورزش بیشتر تشویقتان می‌کند.

پیاده‌روی و فعالیت روزانه تأثیر بسزایی بر سلامتی می‌گذارد. اپلیکیشنی که در این زوم‌اپ معرفی می‌کنیم Pacer نام دارد که در پایش فعالیت‌هایتان به شما کمک می‌کند. Pacer هرآنچه از برنامه‌ی گام‌شمار انتظار دارید، دراختیارتان قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، ایجاد نوعی شبکه‌ی اجتماعی برای به‌اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها است که از این طریق می‌توانید پیاده‌روی‌های خود را ثبت کنید و با دوستان خود یا همه‌ی کاربران به‌اشتراک بگذارید. این بخش از صفحه‌ی Feed دردسترس است.

در صفحه‌ی اصلی تعداد گام‌ها، کالری مصرف‌شده، زمان فعالیت و مسافت طی‌شده را مشاهده می‌کنید و میزان پیشرفتتان باتوجه‌به هدفتان، نمایش داده شده است. همچنین در پایین آن، نمودار میله‌ای فعالیتتان و امکان ثبت مواردی مانند وزن و فشارخون و فعالیت‌های مختلف برای هرروز وجود دارد. اگر از قسمت بالای صفحه GPS را انتخاب کنید، جای خود را در نقشه می‌بینید و می‌توانید از این قسمت ثبت فعالیت جدیدی را آغاز کنید.

Pacer Pacer Pacer

هنگام انجام هر فعالیت، می‌توان موقعیت زنده‌ی خود را با افراد منتخب به‌اشتراک گذاشت. همچنین پس از اتمام فعالیت، می‌توان آن را در قسمت Feed ارسال کرد. مسیرهای به‌اشتراک‌گذاشته‌شده‌ی دیگر کاربران نیز از بخش GPS دردسترس هستند. علاوه‌براین، ویدئوهای آموزشی برای انواع فعالیت‌ها، مانند حرکات کششی روزانه، در قسمت Workouts در بالای صفحه وجود دارند.

از بخش‌های دیگر این برنامه صفحه‌ی Me است که در آن سابقه‌ی خود را می‌بینید و می‌توانید دوستانتان را اضافه کنید و گروه‌های جدید بسازید. صفحه‌ی Insights نمودارها و اطلاعات مختلف را نمایش می‌دهد و از این قسمت می‌توانید بر روند فعالیت‌هایتان نظارت کنید. قابلیت جالب دیگر این اپلیکیشن را نیز در صفحه‌ی Explore می‌یابید. در این بخش، فعالیت‌های مختلفی قرار داده می‌شود که می‌توانید همراه‌با دوستانتان آن‌ها را انجام دهید یا فعالیت‌های جهانی این اپلیکیشن را انتخاب کنید و خود را درکنار دیگر کاربران محک بزنید.

Pacer Pacer Pacer

ویژگی‌های مذکور همگی از امکانات رایگان Pacer هستند. حالت پولی این اپ نیز، ویژگی‌هایی مانند مربی هوشمند، برنامه‌های تمرین، ویدئوهای بیشتر و تحلیل‌های مختلف را دراخیارتان قرار می‌دهد و اشتراک سالیانه‌ی آن ۲۹.۹۹ دلار است.

درمجموع، می‌توان گفت Pacer اپلیکیشنی بسیار کارآمد برای ایجاد انگیزه به‌منظور فعالیت بیشتر و پایش روند آن است. کاربران iOS و اندروید نیز به‌ترتیب به آن امتیاز عالی ۴.۹ و امتیاز بسیار خوب ۴.۶ را داده‌اند و در گوگل‌پلی، بیش از ۱۰ میلیون بار نصب شده است.

شما کاربران محترم زومیت تاکنون از Pacer استفاده کرده‌اید؟ دیدگاهتان درباره‌ی آن چیست؟

نکات مثبت

امکانات کامل امکان تعامل با دوستان و دیگر کاربران تحلیل اطلاعات و نمایش مناسب نتایج امکان ایجاد و به‌اشتراک‌گذاری مسیرها ویدئوهای آموزشی چالش‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌اپ: Pacer؛ گام‌شمار مفید برای سلامتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..