تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار کساد خزپوشی + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چند روزی است فیلم و تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از قاچاق و عرضه غیرقانونی تعداد قابل توجهی خز دباغی‌شده جانوران وحشی در مغازه‌های چهارراه رسولی زاهدان دارد؛ مغازه‌هایی که مشتری چندانی ندارند.

اما در حالی که استفاده از پوشاک خز، برای برخی از مصرف‌کنندگان نشانه تجمل و ابزار فخرفروشی است، همانگونه که در فیلم مشاهده می‌شود این خزها که اغلب از بدن  روباه و سمور جدا شده‌اند در مغازه‌های زاهدان، به قیمت تنها 30 تا 200 هزار تومان به فروش می‌رسند؛ خزهایی که طی روندی غیرانسانی در مزارع تکثیر حیوانات در روسیه و یا کشورهای آسیایی شرقی از بدن جانوران کنده شده و به صورت عمده به سایر کشورها وارد می‌شوند. در این مزارع، حیوانات در شرایطی بسیار نامناسب، در قفس‌هایی کوچک پرورش می‌یابند تا برای عملیاتی درآور، آماده شوند: زنده پوست‌کنده شدن.
 

بیشتر بخوانید:
کلاه زنانه، روباه را جا گذاشت!
پشت‌پرده پوشاک خز/ به‌بهانه روباه‌پوشی خانم بازیگر

 

حمید ریگی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به تسنیم می‌گوید: پس از انتشار تصاویر مربوطه، یگان حفاظت محیط زیست استان به فروشندگان چهارراه رسولی زاهدان اخطاریه داده و تعدادی از مغازه‌ها بسته شده‌اند که درصورت تکرار جرم با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

در ادامه تصاویر و فیلمی از انبوه خزهای قاچاق را که در مغازه‌های زاهدان عرضه می‌شوند مشاهده می‌کنید؛ خزهایی که افزایش آگاهی عمومی از روند غیرانسانی تولیدشان، طی سال‌های گذشته بازار فروششان را به شدت از رونق انداخته و حالا مشتری چندانی ندارند؛ خزهایی نه چندان گران‌قمیت که امروزه بر تن کردنشان نشانه خلاءهای روانی به شمار می‌رود نه تمکن مالی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار کساد خزپوشی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..