تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل به تعدادی از بناهای تاریخی همدان آسیب زد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ علی مالمیر، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به بعضی از اماکن با پیمانکار قرارداد منعقد و با انجام اقدامات لازم در جهت پیشگیری از خسارت های بیشتر هستیم.

عمارت جنانی، ورودی آرامگاه استر و مردخای، خانه عسگری و عمارت نوشادی نیز مرمت شده که با بارش های اخیر آسیبی به آنها وارد نشده است.

در اثر بارش های اخیر، پنج بنای تاریخی این استان در شهرستان های نهاوند، فامنین و تویسرکان آسیب دیده است.

قسمتی از طاق پل زرامین و بخش هایی از حمام حاج آقا تراب نهاوند و مسجد خشتی بازران در فامنین، تخریب شده که نیاز به مرمت فوری دارند.

لازم به ذکر است، ترمیم بناهای آسیب دیده استان، بیش از ۲۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل به تعدادی از بناهای تاریخی همدان آسیب زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..