تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در پشت صحنه سریال «زوج یا فرد» چه می‌گذرد؟ +تصاویر

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،با فرا رسیدن نوروز ۹۸ برنامه سازان شبکه‌های مختلف کار‌هایی را برای مخاطبان تدارک دیدند، هرساله سریال‌های نوروزی پر بیننده‌ترین بخش‌های نوروزی است. شبکه ۳ سیما امسال با مجموعه سریال «زوج یا فرد» مهمان خانه‌های مردم است.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

این مجموعه حاصل کارگردانی مشترک محمد‌حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده است و تهیه کنندگی مهران مهام که سابقه خوبی در ساخت سریال‌های مناسبتی دارد.

البته حضور مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، سید امیر سلیمانی برای جذب مخاطب نوروزی از اهمیت خوبی برخوردار است.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

یکی از روز‌های پایانی سال به پشت صحنه سریال «زوج یا فرد» دعوت شدیم. آن روز عوامل سریال «زوج یا فرد» در منطقه دارآباد مشغول ضبط سکانس منزل کمال با بازی هدایت هاشمی  بودند و سکانسی که ما در آن حضور داشتیم قرار بود صحنه اثاث کشی خانواده را تصویربرداری کنند. مهران غفوریان که نقش فرشید را ایفا می‌کند در کنار تریلی ایستاده بود وسایل‌ها را جا به جا می‌کرد در این صحنه مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، شیدا خلیق، ناهید مسلمی حضور داشتند.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

گلچین : سریال «زوج یا فرد»نوعی نقد اجتماعی به اوضاع امروز جامعه است

مرجانه گلچین بازیگر «زوج یا فرد»  درباره حضور خود در این سریال گفت: مادر یک خانواده را در سریال «زوج یا فرد» بازی می‌کنم، البته در عین حال پرستار یک خانم سالمند را که نقش آن را ناهید مسلمی ایفا می‌کند بر عهده دارم، موضوع ما خانواده است و اتفاقاتی که پیرامون آن رخ می‌دهد.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

وی ادامه داد:کار مناسبتی همیشه برای من جذاب است، زیرا مخاطبان بیشتری سریال را تماشا می‌کنند و اگر حرف و پیام و قصه جدیدی هم داشته باشید اثر جذاب‌تر و پربیننده‌تر می‌شود، قصه هر اثر اولویت من است، چون قصه آن به مشکلات مردم می‌پردازد قبول کردم این قصه به بازنشستگی مسئولان کشور پرداخته و من حداقل اطراف خودم نمونه‌هایی را دیده‌ام.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

وی ادامه داد: سریال «زوج یا فرد» هم قصه‌ای دارد که نوعی نقد اجتماعی به اوضاع و احوالی است که شاید خیلی از خانواده‌ها درگیر آن باشند. حساسیت‌هایی در متن وجود دارد و حرف‌های بسیاری نسبت به برخی از مسائل اجتماعی بیان می‌شود.

گلچین پیرامون جذب مخاطب سریال اظهار کرد: دیده شدن هر اثری به کیفیت آن بستگی دارد البته با تجربه‌هایی که با سریال‌های مهران مهام را داشتم همیشه مورد استقبال واقع شد.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

غفوریان: سریال «زوج یا فرد»  را به خاطر پخش نوروزی آن قبول کردم

مهران غفوریان درباره حضور خود در سریال «زوج یا فرد» گفت: من در این سریال با نقش فرشید حضور دارم که برادر مرجانه گلچین است و در مجموع سریال فیلمنامه خوبی دارد.به نظرم قصه این سریال برای مخاطب جذاب است و من همکاری خوبی با تیم عوامل این سریال داشتم .

وی ادامه داد: قبل از بازی در سریال «زوج یا فرد» در هیچ کاری هنوز پیدا نکردم و در این مدت هر بار مردم را می‌دیدم سراغم را می‌گرفتند و دلیل کم کاری‌ام را جویا بودند، زمانی که این سریال به من پیشنهاد شد با توجه به پخش آن در نوروز ۹۸ ان را پذیرفتم. البته مهران مهام هدایت هاشمی مرجانه گلچین و دیگر عزیزان برای قبول کردن این سریال تاثیر گذار بود.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

مهران غفوریان با اشاره به تولد فرزندش بیان کرد: امسال نوروز متفاوتی نسبت به سال های قبل دارم. از زمانی‌که دخترم متولد شده هر روز برایم یک روز جدید است.

مهام: رسانه ملی روند خوبی را برای تولید آثار تلویزیونی پیش گرفته است

مهران مهام تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» در خصوص این سریال گفت: شخصیت اصلی ما در این مجموعه (کمال) یک فرد در آستانه بازنشستگی است؛ و در این سریال اتفاقات مختلف زندگی او را به تصویر می‌کشیم.

گزارشی از حال و هوای پشت صحنه سریال زوج یا فرد/

وی در خصوص جنس شوخی‌های «زوج یا فرد» عنوان کرد: رسانه ملی این روز‌ها در مسیر خوب و درستی قرار دارد و با پخش سریال‌هایی، چون «لیسانسه‌ها» و «بانوی عمارت» شاهد فضای بازتری نسبت به قبل رسانه ملی هستیم من معتقدم که ما از نگفته‌ها ضرر می‌کنیم و جنس شوخی‌های زوج یا فرد آسیبی به کسی نمی‌رساند.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در پشت صحنه سریال «زوج یا فرد» چه می‌گذرد؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..