تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 اپلیکیشن ورزشی که در سفر به دردتان می‌خورند!

1- اگر می‌خواهید به اندازه‌ی کافی آب بنوشید: برنامه  My Water Balance

 مصرف آب به میزان کافی برای تناسب اندام و هم سلامتی عمومی بدنتان در طی سفر امری ضروری است. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای از بین رفتن تأثیر ورزش، و یا حتی بدتر، خراب شدن روزتان، کم‌آبی است. با کمک برنامه‌ی My Water Balance می‌توانید میزان مصرف آب روزانه‌ی خودتان را زیر نظر داشته باشید. این برنامه بر اساس فعالیت شما، دمای بدنتان و سایر نوشیدنی‌هایی که مصرف می‌کنید، میزان آب بدنتان را مشخص می‌کند و به یاد داشته باشید، وقتی به مسافرت‌های بین‌المللی می‌روید، به سراغ هر شیرآبی نروید. در مورد سلامت آبی که در قمقمه‌ی خودتان می‎ریزید مطمئن شوید، و یا آب معدنی تهیه کنید.

2- ساختن عضلات شکم از آشپرخانه شروع می‌شود : MyFitnessPal

 همه از این امر اطلاع دارند که ورزش کردن بدون رژیم غذایی مناسب هیچ تأثیری ندارد. درست غذا خوردن نه تنها سریع‌ترین راه برای به دست آوردن تناسب اندام است، بلکه بالعکس اگر انرژی کافی نداشته باشید، ورزش کردن آثار مخربی به همراه خواهد داشت. اگر حساب چیزهایی که می‌خورید را در دست داشته باشید، می‌توانید به هدفتان از ورزش کردن دست پیدا کنید. MyFitnessPal یک اَپ ساده است که به شما کمک می‌کند حساب کالری‌ها، عوامل محرک و یا حتی غذاهایی که در سفر می‌خورید را در دست داشته باشید. حتی اگر اهداف روزمره‌ی خودتان را دنبال کنید، و به غذاهایی که می‌خورید توجه داشته باشید می‌توانید عملکرد قابل قبولی از خودتان نشان بدهید. این برنامه همچنین به شما کمک می‌کند که بفهمید دویدن و یا ورزش کردن چه تأثیری روی بدنتان خواهد گذاشت.

3- اگر به دویدن علاقه دارید: Nike Run Club

 دویدن یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن شهری جدید است. دویدن همچنین یکی از بهترین شیوه‌ها برای ورزش کردن در طول سفر است. برای اینکه از دویدنتان بهره بیشتری ببرید، برنامه‌ی Nike Run Club را نصب کنید. استفاده از این برنامه یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اندازه‌گیری فاصله‌ای که می‌دوید و تعداد قدم‌هایتان است و اگر بتوانید به سرعت دلخواهتان برسید، به شما اطلاع خواهد داد. در این برنامه بخش‌هایی برای ورزش و کار کردن با مربی دو طراحی شده است و با استفاده از یکی از ویژگی‌های فرعی آن می‌توانید با دوستانتان مسابقه بدهید. کتانی‌هایتان را بپوشید و ببنید شهرها شما را به کجا می‌رسانند.

4- اگر می‌خواهید وارد عرصه‎ی دویدن بشوید: C25K

حتی اگر سالهاست که ندویده‎اید، برنامه‎ی C25K شما را راهنمایی می‎کند تا در عرض 9 هفته بتوانید این کار را انجام بدهید. با استفاده از این برنامه می‌توانید آرام آرام و از فواصل و زمان اندک دویدن را شروع کنید.

5- اگر قصد دارید یوگا تمرین کنید: Down Dog

 یوگا یکی از بهترین شیوه‌ها برای آرام شدن در سفر و حضور در لحظه است. یوگا را می‌توان بدون لباس و یا ابزار مخصوص در هر جایی انجام داد. می‌توانید با برنامه‎ی Down Dog روی یک نیمکت، یا در اتاق هتل‎، یا حتی در فرودگاه حرکات یوگا انجام بدهید. این برنامه بیش از 30،000 حالت مختلف دارد، و بخاطر همین می‌توانید بهترین نوع حرکاتی که به دردتان می‎خورد را انتخاب کرده و انجام بدهید. همچنین می‌توانید با انتخاب صدا، سطح تجربه و مقدار زمانی که قصد دارید یوگا انجام بدهید، جلسات یوگای خودتان را تنظیم کنید.

6- اگر می‌خواهید تمرینات سخت انجام بدهید: Nike Training Club

یک ورزش سنگین می‎تواند راه حل خوبی برای درمان جِت لَگ و سوزاندن کالری‎های حاصل از تعطیلات باشد. اگر می‌خواهید خودتان را به چالش بکشید، Nike Training Club را دانلود کنید. این برنامه شامل بیش از 185 تمرین مربیان و ورزشکاران نایکی است که فوراً عرقتان را در می‎آورد! با توجه به لوازم و زمانی که اختصاص می‏‎دهید، می‎توانید 15 دقیقه تا یک ساعت تمرین‎های مختلف کاردیو، یوگا و تناسب اندام انجام بدهید. همچنین در این برنامه گزینه‎ای برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‎های اجتماعی وجود دارد که می‎توانید در حین سفر خودتان و دیگران را به ورزش کردن تشویق کنید.

7- اگر به لوازم ورزشی دسترسی دارد: Freeletics Bodyweight

 لازم نیست که حتماً ورزش پیچیده‎ای انجام بدهید. با برنامه‎ی Freeletics Bodyweight در طی سفرتان ورزش‎های ساده انجام بدهید. تنها لوازمی که برای این تمرین‎های قدرتی و کاردیو نیاز دارید، بدن خودتان است. می‎توانید از این اپ برای انجام ورزش‏های یکباره استفاده کنید، و یا اگر واقعاً میخواهید به ورزش کردن پایبند باشید، می‏توانید از برنامه‎‏های شش، هشت و دوازده هفته‌‏ای آن نیز بهره ببرید. این اپ علاوه بر دارا بودن سطوح مختلف تناسب اندام، یک جامعه‏‎ی قوی برای تشویق کردن شما دارد و یک مربی هوش مصنوعی بنابر بازخوردهایی که به اَپ می‎دهید، تمریناتتان را تنظیم خواهد کرد.

8- اگر شرکت در کلاس‎های گروهی بیشتر تشویقتان می‎کند: MINDBODY

کلاس‎های تناسب اندامی که به صورت گروهی برگزار می‎شوند یکی از بهترین راه‎ها برای آشنا شدن با مردم و تجربه کردن چیزهای جدید است. با استفاده از اَپ MINDBODY در هر کجای دنیا که باشید، می‌تواند در کلاس‌های تناسب اندام ثبت نام کنید. تنوع کلاس‌ها بر اساس مکانی که در آن حضور دارید متفاوت است. در این اَپ می‌توانید به کلاس‌های تمرین‌های قدرتی، پیلاتس، یوگا و غیره دسترسی پیدا کنید. در این اَپ یک تقویم وجود دارد که می‌توانید برنامه‌ی ورزش‌تان را در آن ببنید. اگر می‌خواهید بعد از ورزش‌ کمی استراحت کنید، گزینه‌ای در این اَپ وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن خدمات ماساژ و زیبایی رزرو کنید.

9- اگر وقتِ زیادی ندارد: 7 Minute Workout

 یکی از بهانه‌ها برای ورزش نکردن کمبود وقت است. وقتی در حال سفر کردن هستید، اختصاص دادن وقت به ورزش کار بسیار سختی است. اَپ 7 Minute Workout یک راه حل مناسب برای کسانی است که برنامه‌ی کاری فشرده و شلوغی دارند. به همین دلیل در 127 کشور به عنوان اَپ شماره‌ی 1 تناسب انتخاب شده است. استفاده از این اَپ بسیار ساده است، و فوراً قلب‌تان را وادار به پمپاژ کردن خواهد کرد. تمرینات این اَپ مناسب تمام اعضای بدن است و به ابزاری نیاز ندارد، بخاطر همین می‌توانید در طی سفرتان از آن استفاده کنید.

10 - اگر برنامه‌ای دارید و به آن پایبند هستید: JeFit

 رسیدن به وزن مناسب و سلامت جسمانی در سفر، امروزه تبدیل به سبک زندگی بسیاری از مردم شده است. اگر خودتان برنامه‌‍ای برای ورزش کردن دارید، از اَپ JeFit استفاده کنید تا هم در خانه و هم در سفر به آن پایبند بمانید. می‌توانید در این اَپ حرکات ورزشی‌تان را شخصی‌سازی کنید و پیشرفت‌تان را در این برنامه‌ی ساده دنبال نمایید. در هر کجای دنیا که باشید، می‌توانید به اطلاعات ورزشی‌تان دسترسی داشته باشید و دست‌آوردهای خودتان را پیگیری کنید.

 امیدواریم که این برنامه‌ها برای سفردوستان اهل ورزش مفید واقع شوند. شما چه اپلیکیشن دیگری را در این خصوص می‌شناسید که در سفر هم بتواند شما را با ورزشتان همراه کند؟ می‌توانید آن را در بخش نظرات با ما  در میان بگذارید.

منبع:لست سکند

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 اپلیکیشن ورزشی که در سفر به دردتان می‌خورند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..