تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 685 تن انواع موادمخدر در سال 97

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار مسعود زاهدیان در حاشیه بازدید از ایستگاه پل زال ـ اندیمشک با بیان اینکه پلیس با به‌کارگیری تمهیدات ویژه توانسته در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی و همچنین تردد در محورهای مواصلاتی استان خوزستان اقدامات ارزنده‌ای انجام دهد، گفت: ایستگاه پل زال ـ اندیمشک به عنوان ایستگاهی مهم در بحث کنترل تردد قاچاقچیان است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: میزان کشفیات انواع موادمخدر در سطح کشور در سال گذشته بیش از 685 تن بوده که این رقم نشان از عزم جدی جمهوری اسلامی در مقابله با قاچاق مواد افیونی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان معاند جمهوری اسلامی ایران با اقدامات کارساز، اثربخش و از پیش هدف‌گذاری شده و نیز با اشاعه اخبار دروغین درباره گسترش قاچاق موادمخدر درصدد هستند تا وجه کشور را زیر سوال ببرند.

زاهدیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین کشور مبارزه‌کننده با قاچاق موادمخدر در دنیا محسوب می‌شود، گفت: نیروی انتظامی همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در مسیری که انتخاب کرده با قدرت به جلو می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 685 تن انواع موادمخدر در سال 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..