تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزده‌بدری بارانی و سیل‌آسا در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها

ساعت: 12:31 منتشر شده در مورخ: 1398/01/11 شناسه خبر: 1472040

مدیرکل بحران استان قزوین هشدار داد: بروز سیل خطرناک در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها در روز ۱۳ بدر پیش بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: بنابر اعلام سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی فعال به استان قزوین از بعدازظهر روز یکشنبه 11 فروردین تا اواخر وقت سه شنبه 13 فروردین وارد قزوین خواهد شد.

وی افزود: با ورود این سامانه جدید، شاهد بارش‌های قابل ملاحظه ای در سطح استان خواهیم بود که قدامات پیشگیرانه تنها راهکار برای به حداقل رساندن خسارت در زمان حوادث سیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به انجام اقدامات لازم در پیشگیری از وقوع حوادث سیل و سیلاب اذعان کرد: اخطاریه‌های لازم جهت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با رخدادهای احتمالی صادر شده است و از تمامی هم استانی‌های عزیز و مسافرین، روستائیان، عشایر تقاضا می‌شود از اقامت در مسیل‌ها، حاشیه و حریم بستر رودخانه‌ها و نیز کوهپایه‌ها و نواحی سیل گیر، خصوصا در روز 13 فروردین، روزطبیعت اکیدا خودداری کنند.

وی عنوان کرد: بروز سیل به صورت ناگهانی و غیرمنتظره رخ خواهد داد و فرصت عکس العمل را از انسانها سلب خواهد کرد، همانطور که در حوادث متاثر کننده اخیر شاهد جان باختن عده ای از هموطنان بودیم.

این مسئول ابراز کرد: با عنایت به فعالیت شدید سامانه و احتمال بروز آبگرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب و با توجه به ایام تعطیل و روز طبیعت و نیز حضور مسافرین و گردشگران در استان، باید کلیه شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها شوراهای شهر و روستا، مراکز خدمات جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی به عموم مبنی بر عدم اطراق در حاشیه رودخانه‌ها و کوهپایه‌ها و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مقابله با هرگونه سانحه غیرمترقبه اقدام کنند.

وی در پایان گفت: بروز سیل خطرناک در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها در روز 13 بدر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزده‌بدری بارانی و سیل‌آسا در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..