تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل بهزیستی مازندران: بیش از ۳۰۰ خانوار جامعه هدف بهزیستی در سیل اخیر آسیب دیدند

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران،دکتر سعید آرام، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ خانوار جامعه هدف بهزیستی در سیل اخیر آسیب دیدند، گفت: همکاران بهزیستی استان از تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته درکنار مددجویان بودند و نیازهای روزانه آن ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی با بیان اینکه سالمندان و معلولان به مکان های امن انتقال داده شدند، افزود: از روز نخست موادغذایی، لباس گرم و لوازم بهداشتی در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: در شهرستان سیمرغ مرکز درمان میان مدت معتادین خسارت دید که بلافاصله این افراد به شهرستان قائمشهر منتقل شدند.

آرام با بیان اینکه تیم های اورژانس اجتماعی و مداخلات روانشناختی(گروه محب) از ابتدای شکل گرفت،گفت: در مرحله نخست با حضور در کنار مددجویان نیازهای آن ها مورد ارزیابی و برنامه ریزی برای پیشگیری ازمشکلات روانشناختی انجام شد.

وی افزود: بیش از 3 هزار بسته مواد غذایی و یکهزار وسیله کمک توانبخشی در اختیار خانواده ها قرارگرفت.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه بسیاری از افراد به کار کشاورزی و دامپروری مشغول بودند، ادامه داد: در این سیل بسیاری از زمین های کشاورزی آسیب دیدند و دام ها از بین رفتند بنابراین 3 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است.

آرام با بیان اینکه سازمان بهزیستی برای خانه هایی که دچار خسارت شده تا سقف 5 میلیون تومان کمک بلاعوض  در نظر گرفته است، گفت: این سازمان برای ساخت منزل نیز 10- 30 میلیون تومان براساس تعداد افرادی معلولی که در خانه زندگی می کنند تسهیلات پرداخت می کند.

46
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل بهزیستی مازندران: بیش از ۳۰۰ خانوار جامعه هدف بهزیستی در سیل اخیر آسیب دیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..