تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | حرف‌های بی‌واسطه کشاورز خوزستانی با رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این ویدئو، تصویری از دیدار اخیر حسن روحانی از خوزستان و بازدید او از مناطق در خطر سیل است. در این دیدار یک کشاورز محلی با قدردانی از حضور رئیس جمهور در این اراضی برای افتتاح طرح آبیاری نوین، گفت: «با اجرای این طرح که برای کشاورزان بسیار مفید و سودمند بوده است، تولید محصول گندم از 1.5 تن در هکتار به 5 الی6 تن افزایش یافته است.»

این کشاورز با بیان اینکه 30 هکتار زمین داشتم که تنها 10 هکتار آن قابل استفاده بود، اما با اجرای این طرح از هر 30 هکتار برای تولید محصول استفاده می‌کنم و  خطاب به رئیس دولت تدبیر و امید، گفت: «هیچ دولتی مثل دولت شما به ما کشاورزان کمک نکرده است. از همه مسئولان ذیربط در اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم.»

6161




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | حرف‌های بی‌واسطه کشاورز خوزستانی با رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..