تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای منفی داوران به دوچرخه سواری امین حیایی در «عصر جدید» / گروه آوازی تهران کارت طلایی برنامه علیخانی را دریافت کردند+فیلم

رای منفی داوران به دوچرخه سواری امین حیایی در «عصر جدید» / گروه آوازی تهران کارت طلایی برنامه علیخانی را دریافت کردند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین قسمت از مرحله مقدماتی مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه رفت.

در بخش ابتدایی برنامه علیخانی درباره کشف استعداد صحبت کرد و گفت: یک استعداد با شور و انگیزه رهسپار مسابقه می شود تا یک‌مدال دریافت کند، زمانی که با یک مدال در هواپیما نشسته، تصویری در ذهن خود برای استقبال پرشکوه در ذهن خود می‌بیند، اما وارد فرودگاه می‌شود. هیچ کس به جز خانواده خود برای استقبال نیامده است.

وی ادامه داد: خوب نگاه کنید! آیا ما استعداد ریاضی کشور را تحویل می‌گیریم و روی خوش به آنها نشان می‌دهیم. به نظرم بزرگترین استعداد، مدیریت یک استعداد و توانایی است که بسیار حائز اهمیت است.

محمدعلى شهبازى و آرش پيرهادی در اولین اجراى «عصر جدید» در زمینه ورزش دوچرخه سواری با مانع شرکت کردند، که داوران به خاطر اجرای خوب آن‌ها رای مثبت دادند.

این گروه از رشته ورزشی خود گفتند و به نبود فدراسیونی مشخص برای این  رشته ورزشی اشاره کردند.

پس از اجرای دوچرخه‌سواران، امین حیایی به خاطر اینکه خودش هم دوچرخه سواری انجام می‌دهد، مانند آن‌ها سوار دوچرخه‌ شد، اما داوران در حرکتی جالب به او رای منفی دادند و چهار چراغ قرمز دریافت کرد. 

نسترن عظیمیان شرکت کننده دوم این مسابقه بود که در حوزه اجرا روی صحنه حضور پیدا کرد، اما با اجرای ضعیف خود رای منفی دریافت کرد و با چهار چراغ قرمز حذف شد.‌

علیرضا نوری خبر شرکت کننده نفر سوم در حوزه خوانندگی در مسابقه شرکت کرد، اما اجرای خوبی نداشت و رای منفی گرفت.

نوری در ابتدای حضورش روی صحنه گفت: دیپلم گرافیک دارم و لیسانس عمران گرفتم، اما به آشپزی و خوانندگی علاقه دارم.

همچنین در بخش چهارم مصطفی احمدی شرکت‌کننده مازندرانی اجرایی متفاوت و جذاب از استندآپ کمدی با لهجه شمالی داشت که حال و هوای تماشاگران و داوران تغییر داد و داوران به خاطر این اجرای خوب به او رای مثبت دادند.

اما در این قسمت از برنامه گروه آوازی تهران پنجمین شرکت کننده مسابقه «عصر جدید» بودند که  توانستند با اجرای گروهی  و خوبی که داشتند نظر آنها مثبت داوران را به خود جلب کنند‌.

در بین داوران آریا عظیمی نژاد نسبت درباره اجرای موسیقیایی آن‌هاگفت: واقعا اجرای موسیقی شما لذت بخش بود و حس واقعی موسیقی که روی جان ما اثر گذار باشد را تجربه کردم. 

گروه استارپلاس ششمین اجرای برنامه «عصر جدید» را به عهده داشتند، گروهی که به گفته امین حیایی نمایش حرفه‌ای و تمیز داشتند.

آنها با یک نمایش که درباره شکست خوردن بود و پیمودن مسیر به سوی موفقیت بود، توانستند رای مثبت داوران را کسب کنند و در شانزدهمین قسمت از برنامه به عنوان فینالیست معرفی شدند. 

همچنین عرشیا شاه کرمی هفتمین اجرا را در حوزه نمایش روی طناب  انجام داد که با یک رای منفی همراه شد. 

در نهایت با رای داوران گروه استارپلاس به مرحله فینال راه پیدا کردند، اما آریا عظیمی نژاد با اعتبارنامه خود گروه آواز تهران را به فینال دعوت کرد.

در پایان داوران از امشب به نام شب حیرت و حسرت‌ها نام بردند، چراکه همه شرکت کنندگان استعداد خاص به خود را داشتند و عظیمی نژاد گفت: زمانی که داوری مسابقه «عصر جدید» را به من پیشنهاد دادند، هیچ وقت فکر نمی‌کردم شاهد این همه اتفاق خوب باشم، مطمئن هستم این بخشی از استعداد کشور ماست‌و ایران بیشتر از این مستعد دارد.

آریا عظیمی نژاد کارت طلایی مسابقه «عصر جدید» را به گروه موسیقایی آ‌وازهای تهرانی اهدا کرد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای منفی داوران به دوچرخه سواری امین حیایی در «عصر جدید» / گروه آوازی تهران کارت طلایی برنامه علیخانی را دریافت کردند+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..