تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سد زاینده‎رود سرریز می‎شود؟

حسن ساسانی افزود: حتی دو برابر بارش‌های اخیر نیز نمی‌تواند بیش از یک میلیارد متر مکعب کمبود آب این سد را جبران کند.

معاون شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: ورودی فعلی این سد 225 و خروجی آن 10.5 مترمکعب بر ثانیه و میزان آب ذخیره شده در این سد 235 میلیون مترمکعب است.

بارش باران

وی به مقایسه ارقام یاد شده پرداخت و افزود: این میزان حدود 39 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است اما در مقایسه با متوسط بلندمدت 75 درصد کاهش نشان می‌دهد.

ساسانی میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری(مهر97) تاکنون در سرشاخه‌های زاینده رود را یک‌هزار و 757 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: این مقدار در دوره زمانی متوسط بلندمدت (44 ساله) یک‌هزار و 170 میلی‌متر بوده است و امسال رشد 39 درصدی در استان داشته‌ایم.

۲۲۳۲۲۳



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سد زاینده‎رود سرریز می‎شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..