تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر به دره رنگین‌کمان را فراموش نکنید/ زیباترین نقاط جزیره هرمز را بیشتر بشناسید + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور حتم هر کسی که یک بار مسیرش به جزیره هرمز افتاده باشد از زیبایی این جزیره غافل نشده است.

نوروز را در کنار دره رنگین‌کمان سپری کنید (برای نوروز)

ما در این گزارش می‌خواهیم یکی از جذابیت‌های جزیره هرمز را بیش از پیش به شما معرفی کنیم. دره رنگین‌کمان یکی از زیباترین مناطق جزیره هرمز است. این دره که در جنوب غربی جزیره هرمز قرار گرفته، بیشترین رنگ‌ها را به خود اختصاص داده البته خاک‌های رنگی جزیره در همه نقاط آن دیده می‌شود.

نوروز را در کنار دره رنگین‌کمان سپری کنید (برای نوروز)

دره رنگین کمان از بخش‌ها و کوه‌هایی به رنگ‌های مختلف تشکیل شده و صحنه زیبایی را در پیش چشم بازدیدکنندگانش به تصویر می‌کشد. سنگی بزرگ در میان دره رنگین‌کمان دیده می‌شود که تصویر دو دست رو به آسمان را به ذهن گردشگران القا می‌کند. این سنگ به گونه‌ای قرار گرفته که در زمان بارش باران آب از میان دو دست به گودال زیر سنگ وارد می‌شود و تا مدت‌ها در آنجا باقی می‌ماند.

نوروز را در کنار دره رنگین‌کمان سپری کنید (برای نوروز)

گفتنی است، دره رنگین‌کمان همچون رنگین‌کمانی که در آسمان شکل می‌گیرد چشم هر گردشگری را نوازش می‌دهد و البته که این ویژگی مختص به تمام نقاط جزیره هرمز است.

سفر به دره رنگین‌کمان را فراموش نکنید/ زیباترین نقاط جزیره هرمز را بیشتر بشناسید + تصاویر

در پایان باید گفت، نه تنها جزیره هرمز، بلکه تمام نقاط کشورمان توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند، اما باید بدانیم این زیبایی‌ها تا زمانی باقی خواهند ماند که ما به خوبی از آن‌ها مراقبت کنیم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر به دره رنگین‌کمان را فراموش نکنید/ زیباترین نقاط جزیره هرمز را بیشتر بشناسید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..