تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف دماوند مسافران نوروزی را این‌بار در حوالی تهران زمین‌گیر کرد+فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که صبح امروز هوای تهران و شمال صاف و آفتابی بود، مسافران زیادی بار دیگر سفرهای نوروزی‌شان را از جاده‌های چالوس ، هراز و فیروزکوه از سر گرفتند اما جبهه هوای تشکیل شده در البرز مرکزی و حوالی قله دماوند یکباره مسافرین را در نزدیکی قله زمین‌گیر کرد.

اگرچه بارش‌ها در تهران به شکل بارش بهاری بود اما ابرهای سیاه منطقه دماوند، برفی سنگین را در مسیرهای کوهستانی تهران ایجاد کردند. 

سرشب بود که پلیس اعلام کرد هراز بسته شده و مسافران از فیروزکوه ، با احتیاط و لوازم ایمنی چون زنجیر چرخ سفر کنند.

بارش برف شدید اما خیلی سریع به دماوند رسید و حالا بسیاری از مسافران در تپه های مشرف به دماوند در نزدیکی اتوبان پردیس گیر کرده اند و امدادرسانی هم با سرعت کمی در حال انجام است چون شدت بارش برف در آبعلی، دماوند و پردیس بقدری است که اجازه سرعت در بازسازی جاده‌ها را به امدادگران نمی‌دهد و نداشتن زنجیر چرخ در این یخ‌زدگی ، به چالشی بزرگ در جاده‌های منتهی به تهران بدل شده است.

۴۱۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف دماوند مسافران نوروزی را این‌بار در حوالی تهران زمین‌گیر کرد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..