تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون پیاز احتکار شده کشف شد

۸۴۶۱۸۶

۳۹۹ 

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف ۳۵۰ تن پیاز احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: طی چند روز گذشته شاهد افزایش بی رویه قیمت پیاز بودیم که بررسی‌های اولیه حاکی از دخالت افراد سودجو برای افزایش قیمت این محصول و اخلال در بازار بود.

وی با اشاره تشدید گشت‌های نظارتی با همکاری سازمان صمت، ادامه داد: گزارشاتی از دپوی مقدار زیادی پیاز در سردخانه‌ای واقع در حومه شیراز دریافت کرده بودیم که گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور در محل اقدام به پیگیری موضوع کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از دپوی ۳۵۰ تن پیاز به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در این محل بود که با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شد که این اقدام در جهت سواستفاده از وضعیت بازار و سودجویی است.

مبشری، از تشکیل پرونده در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: پیازهای کشف شده با نظارت تعزیرات حکومتی و سازمان صمت در میادین میوه و تره بار عرضه شد و فرد متخلف نیز به تعزیرات احضار که پرونده او در حال رسیدگی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون پیاز احتکار شده کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..