تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه‌های استانی عامل وحدت ملی هستند/ تقدیر وزیر کشور از شبکه‌های استانی

شبکه‌های استانی عامل وحدت ملی هستند/ تقدیر وزیر کشور از شبکه‌های استانیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در برنامه تلویزیونی «شب‌های هیرکان» صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه‌های استانی با هدف تقویت وحدت ملی صورت گرفت و این هدف محقق شده است.

وی با اشاره به دوره معاونت خود در صدا و سیما افزود: من جزو بانیان راه‌اندازی شبکه‌های استانی بودم و از همان زمان، هدف از این کار توسعه استان‌ها و تقویت وحدت ملی بود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه برخی مخالف جدی تشکیل شبکه‌های استانی بودند گفت: آن‌ها استدلال می‌کردند که خرده فرهنگ‌های بومی موجب واگرایی می‌شود، ولی مجموعه مدیران صدا و سیما عقیده داشتند وحدت، در کثرت به وجود می‌آید و مجموعه اقوام و فرهنگ‌ها، ایران اسلامی را تشکیل می‌دهند.

وزیر کشور ادامه داد: معتقدم برخی برنامه‌های شبکه‌های استانی، مخاطبان بیشتری از شبکه‌های سراسری دارند، زیرا مردم با زبان و فرهنگ خودشان، برنامه‌های مورد علاقه‌شان را می‌بینند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه‌های استانی عامل وحدت ملی هستند/ تقدیر وزیر کشور از شبکه‌های استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..