تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاقچیان ارز در شهرستان بیله سوار دستگیر شدند

ساعت: 17:57 منتشر شده در مورخ: 1398/01/08 شناسه خبر: 1471477

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ارز خارجی قاچاق در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت:در این عملیات ۱۰ هزار و ۳۱۸ مانات و ۲۲۰ دلار قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،  سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۱۰ هزار و ۳۱۸ مانات، پول رایج کشور آذربایجان و ۲۲۰ دلار قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی بیله سوار خبر داد و گفت:  ۲ قاچاقچی در رابطه با همین موضوع در محل شناسایی و دستگیر کنند.

وی به نحوه کشف این محموله ارزی نیز اشاره کرد و گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه اخلالگران نظام اقتصادی و خرید و فروش غیر قانونی ارز خارجی در جلوی گمرک "بیله سوار"، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با بررسی‌های هدفمند و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و موفق به دستگیری ۲ قاچاقچی را در محل  شدند.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاقچیان ارز در شهرستان بیله سوار دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..