تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد فدراسیون با مربی متخلف کشتی/ شکستن گوش با نیت ایجاد انگیزه!

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی درج اخباری در مورد تخلف مربی نقده‌ای مبنی بر شکستن گوش چند نوجوان این شهر، با تاکید حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون، جواد نورمحمدی دبیر کمیته امور استان‌ها به نمایندگی از فدراسیون موضوع را پیگیری کرد. در نهایت از سوی هیئت کشتی آذربایجان غربی اعلام شد، مربی متخلف از فعالیت در تمام سالن‌های ورزشی منع و به کمیته انضباطی استان دعوت شده و موضوع از طریق مراجع قضایی شهر نقده نیز پیگیری می‌شود.

قرار است رای صادره برای این مربی که تخلف وی محرز شده است برای اعلام نظر به فدراسیون ارسال شود تا حکم متناسب با این تخلف برای وی در نظر گرفته شود.

گفتنی است یکی از مربیان کشتی در شهرستان نقده استان آذربایجان غربی برای ایجاد انگیزه از نگاه خودش در حرکتی عجیب اقدام به شکستن گوش کشتی گیران نوجوان می کرده است و سپس برای تسکین درد آن در اقدامی عجیب تر لیدوکایین در گوش آنها تزریق می نموده که این حرکت  وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران شده، تا جایی‌ که گوش یکی از کشتی گیران توسط پزشک بریده شده است.

بیشتر بخوانید:پیگیری تمرینات شاگردان محمد بنا در خانه کشتی

انتهای پیام/

اقدام عجیب مربی کشتی برای ایجاد انگیزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد فدراسیون با مربی متخلف کشتی/ شکستن گوش با نیت ایجاد انگیزه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..