تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی / مواد لازم جهت تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی

ساعت 24- طرز تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی / مواد لازم جهت تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی / طرز تهیه تارت خوشمزه / خواص کیوی / آسان ترین روش تهیه تارت کیک کیوی / طرز تهیه دسر خوشمزه

موادلازم جهت تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی :
پیمانه  لیوان فرانسوی دسته دار می باشد.
تخم مرغ   دو عدد
 شکر یک پیمانه سر خالی
ماست نصف پیمانه  (می تولن شیر ، آب میوه طبیعی یا صنعتی ، شربت خانگی یا صنعتی را جایگزین کنید )
روغن مایع نصف پیمانه
آرد دو پیمانه ( شش قاشق غذاخوری از آرد سفید کسر و پودر کاکائو اضافه کنید )
بکینگ پودر یک قاشق غذاخوری
 وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
(  اسانس وانیل جایگزین  کنید که طعم عالیتری دارد )
کیوی به مقدار لازم

طرز تهیه  تارت کیک شکلاتی کیوی :
در ابتدا تخم مرغ ، شکر و وانیل را پنج دقیقه کامل با همزن میزنیم تا کرم رنگ و کشدار گردد . بعد به ترتیب ماست و روغن را اضافه میکنیم . بعد آرد را که همراه بکینگ پودر سه بار الک شده ، در طی دو مرحله میریزیم و با دور کند همزن برقی ، پانزده ثانیه ، هم می زنیم مایه کیک رو مخلوط میکنیم تا یکدست گردد .
خمیر این کیک کمی غلیظ می باشد. میتوانید پودر کاکائو هم بزنید که شکلاتی بشود ( به همون اندازه که پودر کاکائو الک شده ، اضافه می کنید از آرد سفید کسر کنید ) .
 داخل قالب دلخواه که بیشتر قالب تارت مناسب است و چرب و آردپاشی شده (  بهتر است از روغن جدا کننده استفاده کنیم ) ، کمی از مایه کیک را میریزیم و بعد چند برش نازک کیوی و دوباره مایه کیک و لایه آخر برش های باریک کیوی باشد . باید تا دو سوم قالبتون رو با مایه کیک پر کنید .
نهایتا داخل فر از قبل گرم شده حدود چهل دقیقه با دمای 180 درجه پخته می شود . البته بعد از نیم ساعت چک کنید چون دمای فرها متفاوت می باشد . اگر نیاز به پخت داشت زمان بدهید .
یه نکته اینکه اگه میخواهید رنگ کیک شما کاکائویی خوشرنگ بشود ، پودر کاکائو الک شده را اول به همراه روغن رسپی مخلوط و بعد از ماست ، اضافه کنید .

خواص کیوی :
1.  گوارش شما را با آنزیم ها تنظیم می کند

کیوی خام حاوی اکتینیدین، یک آنزیم پروتئین حل کننده است که می تواند هضم یک وعده غذایی مانند پاپائین در پاپایا یا برملائین در آناناس را آسان نماید.

2. کمک به مدیریت فشار خون

سطح بالای پتاسیم کیوی کمک می کند تا الکترولیت های خون را در تعادل با تاثیر مخالف بر روی سدیم حفظ کند.

3. از آسیب DNA محافظت می کند

مطالعه کالینز، هورسکا و هوتن نشان داد که ترکیب منحصر به فرد آنتی اکسیدان ها در کیوی کمک می کند تا از DNA سلول از آسیب اکسیداتیو محافظت کند. بعضی از کارشناسان معتقدند کیوی می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند

4. افزایش ایمنی شما

مقدار بالای ویتامین C کیوی همراه با سایر ترکیبات آنتی اکسیدانی اثبات شده است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

5. از دست دادن وزن پشتیبانی می کند
شاخص گلیسمی پایین  و محتوای فیبر بالا کیوی موجب ایجاد انسولین مانند دیگر میوه ها با محتوای قند بالا نمی شود، بنابراین در بدن ذخیره چربی صورت نمی دهد.

6. بهبود سلامت دستگاه گوارش

کیوی ها منبع خوبی از فیبر هستند. این مانع از یبوست و سایر مشکلات روده می شود.

7. کمک می کند به پاک کردن سموم

فیبر فازی کیوی کمک می کند تا سموم را از روی روده خود پاک کرده و حرکت دهد. ( طرز تهیه  تارت کیک شکلاتی کیوی )




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی / مواد لازم جهت تهیه تارت کیک شکلاتی کیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..