تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید هرچه سریعتر مشکلات فرودگاه قم حل شود

باید هرچه سریعتر مشکلات فرودگاه قم برطرف شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله امینی،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه در دیدار سرمست استاندار قم، خواستار تعیین و تکیلف پروژه‌های نیمه تمام به ویژه  تکمیل فرودگاه قم و پارکینگ صفاییه شد و گفت: متاسفانه چندسالی است که شهر مقدس قم با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند که هنوز هم این مشکلات باقی است و تصمیم درستی برای حل آن‌ها گرفته نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور طلاب غیرایرانی در قم ضرورت دارد هرچه سریعتر مشکلات فرودگاه قم برطرف شود و این قابل قبول نیست که روند ساخت این فرودگاه به بهانه مرغداری‌ها و غیره  متوقف بماند.

آیت الله امینی حل مشکلات عمرانی شهر مقدس قم را نیازمند ارائه طرحی جامع و کاربردی دانست و گفت: متاسفانه هنوز در این شهر شاهد طرحی جامع برای پروژه‌های عمرانی شهر نیستیم که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/ش

دیدار نوروزی سرمست با آیت الله امینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید هرچه سریعتر مشکلات فرودگاه قم حل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..