تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیف جالب حجت الاسلام قرائتی از نماز + فیلم

توصیف حجت الاسلام قرائتی از نماز/ راهکارهای درمان فراموشی انسان از روز قیامتحجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی خطیب و کارشناس امور قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نکات قرآنی در وصف یاد خداوند اظهار کرد: همواره انسان ها به بیماری فراموشی مبتلا هستند. در قرآن این بیماری با عنوان «نسیان» آمده که خداوند می فرماید: «انسان چند چیز را فراموش می کند؛ ابتدا خداوند، سپس خودش و دیگری اختیاراتی است که در دست دارد. همچنین انسان ها نصیحت نصیحتگران را فراموش می کنند و یادشان می رود روز قیامت و حساب وجود دارد.»

وی در ادامه با اشاره به درمان این بیماری گفت: تنها راه درمان این درد، یاد و ذکر خداوند است، که همه در نماز جمع شده است. به قول استاد قرائتی نماز مانند شیر مادر است که همه نیاز طفل را برطرف می کند، انشاالله که قدر نمازهایمان را بدانیم.

مشروح این مصاحبه را در زیر مشاهده کنید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیف جالب حجت الاسلام قرائتی از نماز + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..