تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی صمیمی روحانی با مردم روستای سیل‌زده کردخیل مازندران

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه بلافاصله پس از ورود به استان مازندران عازم روستای کردخیل شد و از این منطقه که در اثر سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده ، بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح استاندار و مسوولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

روحانی همچنین با حضور در منازل و باغ‌های آسیب دیده مردم در فضایی صمیمی با آنان گفتگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی صمیمی روحانی با مردم روستای سیل‌زده کردخیل مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..