تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات بسته الحاقی عنوان Monster Hunter World

جزییات بسته الحاقی عنوانMonster Hunter Worldبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Monster Hunter World یکی از عناوین بازی‌های ویدیویی است که توسط شرکت ژاپنی Capcom ساخته شده است. این عنوان اکشن سوم شخص در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های Xbox، PS4 و پلتفرم کامپیوتر عرضه شد.

داستان این عنوان درباره تیمی است که در حال تحقیق روی گونه‌های مختلف هیولا‌ها هستند که در این میان مجبور به مبارزه با آن‌ها می‌شوند. هدف کاربر در این عنوان شناخت قدرت هیولا‌ها برای زندگی در دنیای جدید است. این عنوان در سبک جهان‌باز ساخته شده است و کاربر پس از تمام شدن مراحل داستانی نیز می‌تواند با گشت و گذار در محیط بازی مراحل جدیدی را پیدا کند.

شرکت Capcom تاکنون چندین بروزرسانی برای عنوان Monster Hunter World منتشر کرده است که از مهم‌ترین این بروزرسانی‌های این عنوان می‌توان به Dante، Geralt of Rivia و even Street Fighter's Ryu اشاره کرد. اکنون شرکت Capcom قصد انتشار بروزرسانی جدیدی برای این عنوان دارد که در آن گرافیک بازی تغییرات چشم‌گیری می‌کند. این خبر از طریق شرکت Steam منتشر شد که در آن اعلام شده بود این بروزرسانی در تاریخ ۴ آوریل برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد.

این بروزرسانی به صورت بسته‌ای الحاقی از طریق فروشگاه Steam و به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و کاربرانی که قصد دریافت این بسته الحاقی را دارند باید ۴۰ گیگابایت فضای خالی روی هارد دیسک خود و ۸ گیگابایت حافظه VRAM کارت گرافیک خود داشته باشند تا بتوانند این بسته الحاقی را با بهترین گرافیک اجرا کنند.

جزییات بسته الحاقی عنوانMonster Hunter World
در این بروزرسانی به عنوان Monster Hunter World تنظیمات پیشرفته گرافیکی TAA+FXAA افزوده خواهد شد که هنگام اجرای بازی در کیفیت پایین از پیکسلی شدن تصویر جلوگیری می‌کند. همچنین هنگام انتخاب گزینه Take All در بازی، تمامی دستاورد‌ها نمایش داده خواهند شد. گیمرها در این بسته الحاقی هنگام استفاده از گزینه Focus Camera باید کنترل بیشتری روی موس داسته باشند چرا که حساسیت موس در این عنوان بالاتر از قبل رفته است. همچنین در این بسته الحاقی بسیاری از ایرادات بازی رفع شده‌اند.

تغییراتی که با این بسته الحاقی در بازی ایجاد می‌شود شامل:
• در این بسته الحاقی کیفیت بافت‌های بازی بسیار بالاتر از قبل رفته است.
• اضافه شده تنظیمات پیشرفته TAA + FXA به بخش تنظیمات گرافیکی بازی
• تغییر در حساسیت موس هنگام اجرای بازی، که در عین بالا رفتن روی حرکات غیر عادی دست کمتر واکنش می‌دهد.
• اضافه شدن گزینه Friends Can Join به تنظیمات
• رفع شدن ایرادات رایج در بازی

همچنین در این بسته الحاقی ،هوش مصنوعی موجودات بازی بالاتر رفته و تکامل جسمی و ذهنی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: یوبی‌سافت تا مارس ۲۰۲۰ حداقل ۳ بازی منتشر خواهد کرد

انتهای پیام/

بسته الحاقی عنوان Monster Hunter World برای کامپیوتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات بسته الحاقی عنوان Monster Hunter World»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..