تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام دیوانه وار مرد جوان در باشگاه بدنسازی! + فیلم

اقدام دیوانه وار مرد جوان در باشگاه بدنسازی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جنون آمیز یک مرد جوان را در ساختمان یک باشگاه بدنسازی در منطقه " لا میرادا" ایالت کالیفرنیای آمریکا به تصویر می‌کشد.

این مرد که هویتش " سرگئی ریس" اعلام شده پس از درگیری لفظی با یکی از کارمندان این باشگاه بدنسازی با خودرو وارد ساختمان شد. پس از آنکه این کارمند باشگاه بدنسازی بدلیل رفتار نامناسب اقدام به لغو عضویت این مرد جوان کرد او در اقدامی تلافی جویانه دست به این عمل زد.

ریس ۳۲ ساله که با یک خودروی هوندای ۲۰۰۸ متعلق به یک از اقوامش با برخورد به دیوار شیشه‌ای این باشگاه بدنسازی ۲۴ ساعته وارد سالن آن شده بود با اتهام تلاش برای قتل روبرو است.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته باشگاه بدنسازی تهیه شده است لحظه وقوع این اقدام سرگئی ریس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یک کارمند مرد در پشت میز کار خود ایستاده است ناگهان ریس با خودروی هوندا و با شکستن دوار شیشه‌ای وارد ساختمان باشگاه بدنسازی می‌شود. کارمند بدنسازی که متوجه ورود ناگهانی خودرو به داخل باشگاه شده بود با دویدن به سمت راست سالن توانسته جان خود را نجات دهد. از این حادثه در ساعت ۱.۳۰ دقیقه بامداد تاریخ ۱۲ مارس رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد. بنا بر گزارش ها  اگرچه این مرد پس از این حادثه از محل متواری شد، اما در ادامه توسط پلیس دستگیر شد. ریس اکنون با اتهاماتی مانند تلاش برای قتل، تهدید با اسلحه، آسیب رساندن به یک مکان و رانندگی و استفاده از یک خودرو بدون رضایت صاحب آن روبرو است.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که مرد دیوانه در باشگاه بدنسازی رقم زد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام دیوانه وار مرد جوان در باشگاه بدنسازی! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..