تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپراتورهای موبایل طلایه دار نهضت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/همراه اول یک سر و گردن بالاتر از رقبا

به گزارش خبرنگار شمانیوز؛ اکثر نقاط کشور در روزهای ابتدایی سال 98 از ورود بی مهابا و افسارگسیخته ی یک میهمان ناخوانده غافلگیر شدند . راهی شدن سیل در مسیر مسافران نوروزی ، بهار امسال را به زمستان سرد و بی روح تبدیل کرد .

فارغ از اینکه علت وقوع و بروز این فاجعه در کشور چه می تواند باشد و چه کسانی اعم از مسئولان و مردم در این زمینه و کوتاهی کرده اند ، آمار جانباختگان ، مصدومین و خسارت وارده بر تاسیسات، راه ها و باغ ها ، منازل و ... قابل توجه بوده و نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

اپراتورهای موبایل طلایه دار نهضت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/همراه اول یک سر و گردن بالاتر از رقبا

بدون شک برای کاستن از خسارات احتمالی دیگر این فاجعه ی طبیعی ، ایجاد تعامل و ارتباطات نقش اساسی داشته و از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

تمامی سازمان‏ها ، شرکت‏ها، نهادها و موسسات در سراسر جهان اعم از دولتی، خصوصی، انتفاعی و همین طور ذینفعان آنها به طور روز افزون به اهمیت و مزایای رفتار مسؤولانه اجتماعی پی می‏ برند و نسبت به این مفهوم آگاهی بیشتری می‏ یابند.

به عنوان مثال شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان پیشگام در اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی، از سال های گذشته گام های بزرگ و موثری را در مسیر پیشبرد اهداف اجتماعی خود برداشته بطوریکه با بروز اتفاقات خوشایند و ناخوشایند همواره در کنار مردم و مشترکان خود بوده است.

رایگان شدن مکالمه و پیامک در مناطق سیل زده

امروز که جای جای کشور اعم از برخی از شهرهای استان های گلستان، شیراز، خوزستان، اصفهان و قم با بحران سیل روبرو شده اند اپراتور اول با اتخاذ تدابیری، همراهی همیشگی خود را با مردم ثابت کرده است بطوریکه طی اقدامی مکالمات و پیامک های مشترکان خود را در شهرها و مناطق سیل زده رایگان کرد.

بر اساس این گزارش؛ این اپراتور از همان روزهای ابتدایی وقوع این بحران اعلام کرد که در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی مناطق شمال و شمال شرق کشور، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هر چه بهتر در این مناطق، روز یکشنبه ۴ فروردین ماه برقراری مکالمه و ارسال پیامک به شکل درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف رایگان است که البته این بازه زمانی تا جمعه 9 اسفند ماه تمدید شد.

همچنین این اپراتور، در ساعات اولیه بروز حادثه به جهت حصول اطمینان از پایداری شبکه در مناطق سیل زده، کارشناسان فنی خود را به محل استقرار سایت ها اعزام کرد.

نکته مهم دیگر اینکه، این اپراتور برای نخستین بار از سامانه هشدار شرایط بحرانی رونمایی کرد که می‌تواند مردم کشور را قبل از وقوع بلایای طبیعی مطلع کند.

گزارش: معصومه افلاکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپراتورهای موبایل طلایه دار نهضت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان/همراه اول یک سر و گردن بالاتر از رقبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..