تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعيت كنونی آق قلا از داخل بالگرد+فیلم

وضعيت كنونی آق قلا از داخل بالگرد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش باران و سرریز شدن آب از سدهای بوستان و گلستان در روزهای پایانی سال، سیلاب را مهمان گلستانی‌ها کرد. ابتدا شهرهای کلاله و گنبدکاووس دچار آب گرفتگی شدند و سپس سیل به آق قلا رسید و از روز گذشته سیلاب گمیشان و سیمین شهر را تهدید می‌کند.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی این مهمان ناخوانده تاکنون ۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان گلستان را تخریب کرده است.همچنین بر اساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی برآورده اولیه از خسارت‌های بخش کشاورزی گلستان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گفته سید محمد موسوی از این میزان خسارت مبلغ ۷۶۰ میلیارد تومان در بخش زراعی، ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش باغی، ۱۷۰ میلیارد تومان به دامداری‌ها، مرغداری‌ها و آبزیان و ۱۵۰ میلیارد تومان هم به تأسیسات و مراکز تأمین و انتقال آب گزارش شده است.

در جریان امدادرسانی به مناطق سیل زده در نقاط مختلف کشور، بالگردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت کمک رسانی به مردم منطقه استان گلستان بکارگیری شدند.این بالگردها اقدام به انتقال تجهیزات و اقلام لازم و حمل و نقل نیروهای امداگر کردند.در ادامه ویدئویی از آخرین وضعیت شهرستان آق قلا از بالای بالگرد نیروهای هوافضای سپاه را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعيت كنونی آق قلا از داخل بالگرد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..