تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات 1556 نفر از خطر حوادث در طرح ملی امداد و نجات نوروزی/ رهاسازی 310 مصدوم در سوانح ترافیکی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به نقل از جمعیت هلال‌احمر، شاهین فتحی با اعلام گزارش ارائه خدمات در طرح ملی امداد و نجات نورزوی از 25 اسفند 97 تا ساعت 6 صبح ششم فروردین 98، اظهار کرد: در  11 روز گذشته دو هزار و 723 مأموریت امدادی انجام و خدمات امدادی به 136 هزار و 641 نفر از هموطنان ارائه شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به نجات هزار و 556 نفر از هموطنان از خطر حوادث، گفت: یک هزار و 90 مصدوم از ابتدای طرح نوروزی تاکنون (11 روز گذشته)، به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی تصریح کرد: بر این اساس 11 هزار و 487 نفر از هموطنان از خدمات درمان سرپایی، 12 هزار و 453 نفر از خدمات پزشکی (تست فشار و قند خون)، 37 هزار و 43 نفر از اسکان اضطراری و 5 هزار و 829 مسافر نوروزی نیز از خدمات اسکان بهره بردند و در این زمینه 227 مورد عملیات نجات فنی از جمله رهاسازی 310 مصدوم در سوانح ترافیکی انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات 1556 نفر از خطر حوادث در طرح ملی امداد و نجات نوروزی/ رهاسازی 310 مصدوم در سوانح ترافیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..