تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های جدی آتش‌نشانی تهران به شهروندان پایتخت

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا در توصیه به شهروندان تهرانی در مواجه با خطرات پیش‌رو در تهران و حوادث طبیعی در پایتخت، گفت: با توجه به شرایط جوی موجود در تهران و پیش‌بینی‌ها مبنی بر شدت بارندگی، آب‌گرفتگی معابر یا جاری شدن آب در معابر، از شهروندان می‌خواهیم که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران تصریح کرد: شهروندان از قرار گرفتن در ارتفاعات که احتمال برخورد صاعقه با آنها وجود دارد خودداری کرده و حین تردد از مجاورت سازه‌های فلزی و ساختمانهای درحال ساخت فاصله بگیرند.

وی افزود: بارانهای شدید در مدت چند دقیقه می‌تواند منجر به بروز سیلاب شود و فرصت عکس‌العمل و فرار را نخواهد داد، در روزهای گذشته نیز شاهد حوادث تلخ این‌چنینی بودیم که از هموطنان می‌خواهیم از نشستن کنار رودخانه‌ها، دره‌ها و گودالها و از تردد در مجاورت مسیلهای و کانالهای آب درون‌شهری جداً خودداری کنند.

ملکی تصریح کرد: هموطنان مراقب کودکان باشند و در صورت حضور در معابر و مواجه شدن با بارشهای شدید،  خود را به پناهگاه برسانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های جدی آتش‌نشانی تهران به شهروندان پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..