تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارندگی ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را دربرگفته است/دو محور روستایی مسدود است

بارندگی ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را دربرگفته است/دو محور روستایی مسدود استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت علی شایان فر مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی صبح روز سه شنبه گفت: با تداوم بارش از دیشب تاکنون ۱۵ شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته اند که بردسکن با ۱۷ و سبزوار با ۱۲ میلیمتر بیشترین میزان نزول رحمت الهی را تجربه کرده اند.


وی تصریح کرد: تنها دو محور روستایی رباط سنگ به کدکن و انداده به جغتای به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده اند که مسیر‌های جایگزین برای تردد اهالی فراهم شده است.


مدیرکل بحران خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ دستگاه مکنده در سطح مشهد مستقر شده است که در صورت لزوم برای رفع آب گرفتگی‌های مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شایان فر افزود: رانندگان عزیزی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند به لغزندگی سطح جاده‌ها و میزان بارندگی‌ها توجه نمایند و در عبور از جاده‌های که آب از روی آن‌ها در حال عبور است احتیاط نموده و صبر و تحمل پیشه کنند تا از هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.


وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی هم اینک در حال آماده باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف سطح استان و در راس آن‌ها استاندار محترم در حال خدمت رسانی به مردم می‌باشند و همه مسئولان در آماده باش کامل هستند.


بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران در روز‌های ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می‌گیرد. با توجه به رگباری بودن بارش‌ها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستان‌های درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.

انتهای پیام//ج.ر

هشدار وقوع سیل در خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارندگی ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را دربرگفته است/دو محور روستایی مسدود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..