تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلیه آب اولویت اصلی سپاه در مناطق سیل‌زده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران دربازدید از مناطق سیل زده گفت: همه امکانات برای مناطق سیل‌زده ارسال شده و اولویت اصلی ما خروج تخلیه آب است.

وی گفت: باید لایروبی رودخانه قبلا و در دراز مدت انجام می‌شد، اما انجام نشده است، ولی اکنون باید شرایطی ایجاد کنیم که آب تخلیه شود.

سرلشگر جعفری افزود: با توجه به وسعت منطقه و آب‌گرفتگی منطقه به نظر می‌رسد در چند روز آینده تخلیه کامل انجام نشود، اما در تلاش هستیم این کار انجام شود.

وی گفت: کار‌های زیادی باید انجام شود و خروجی آب سرعت پیدا کند وهمچنین امداد و اسکان در حال انجام است، اما سرعت خروج آب به علت انجام نشدن لایروبی رودخانه، دلیل کندی کار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز وارد استان گلستان شد واز مناطق سیل زده شهرستان گمیشان  و آق قلا بازدید و با مردم سیل زده گفتگو کرد.

انتهای /گ

تخلیه آب از شهرهای سیل زده در اولویت است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلیه آب اولویت اصلی سپاه در مناطق سیل‌زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..