تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‍ تلاش مستمر برای بازگشایی شهرستان گمیشان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، غراوی سرپرست استانداری گلستان در گفتگو با سیمای مرکز استان گفت: همه امکانات برای بازگشایی مسیر‌های ارتباطی گمیشان به کار گرفته شده است.

وی افزود:تهدید شب گذشته به سبب بارش و برای جلوگیری از خطرات احتمالی، احتیاط را رعایت شد.

وی گفت:همکاری بسیار خوب مردم و مدیریت شهرستان و ایجاد کانال‌هایی در اطراف شهر و موانع و آب بندها، مانع ورود آب به این شهر‌ها شد.

غراوی افزود: البته در قسمت جنوب شرقی شهرستان حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر آب وارد شد که خطری را متوجه مردم نکرد.

وی گفت: امروز هم همه امکانات در منطقه مستقر و در تلاش هستند تا مسیر‌های ارتباطی این شهرستان را بازگشایی کنند.

وی افزود: نظر می‌رسد با کاهش بارش امروز و پایداری نسبی هوا، روند امدادرسانی سرعت بیشتر گرفته تا هم خطر رفع شود و هم نگرانی مردم کاهش یابد.

انتهای پیام /گ

تلاش همه جانبه برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی گمیشان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‍ تلاش مستمر برای بازگشایی شهرستان گمیشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..