تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دو و میدانی کاران کردستانی در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، میلاد سیار و سهند توانایی دو دونده کردستانی در رقابت‌های دو و میدانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور که به میزبانی تهران برگزار شد دو نشان طلا و نقره را بدست آوردند.

رقابت‌های دو و میدانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور به منظور انتخاب نفرات حاضر در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا روز دوشنبه پنجم فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها که یک روز به طول انجامید ۵۸ دونده از استان‌های سراسر کشور در مواد مختلف رشته دو و میدانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با دو نماینده و با سرپرستی و مربیگری سایه¬میر صادقی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست در مواد ۱۱۰ متر و ۴۰۰ متر دو نشان طلا و نقره را کسب کند.

در نتایج انفرادی ماده ۱۱۰ متر بامانع میلاد سیار دونده صاحب عنوان کردستانی توانست با ثبت زمان ۱۴.۱۵ مقام اول و نشان طلا را بدست آورد و در ماده ۴۰۰ متر نیز سهند توانایی دیگر نماینده کردستان با زمان ۴۸.۴۵ جایگاه دوم را کسب کرد و نشان نقره را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های دو ومیدانی انتخابی تیم ملی با هدف گزینش نفرات و اعضای منتخب تیم ملی بزرگسالان کشور جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

دو دونده کردستانی در رقابت‌های دو و میدانی انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور دو نشان طلا و نقره را بدست آوردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دو و میدانی کاران کردستانی در رقابت‌های کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..