تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال ممنوعیت مجدد تردد در محور قم – کهک

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی مبنی بر شدت بارش ها، از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته با طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیر کهک ممنوعیت تردد در این محور تا یک بامداد اعمال شد، عنوان کرد: در صورت اعلام ستاد بحران، مجدداً در محور "ورجان – لنگرود" ممنوعیت تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به این که کلیه محور‌های استان اعم از اصلی و فرعی لغزنده است، از رانندگان خواست نسبت به رعایت فاصله طولی و تردد با سرعت مطمئنه اهتمام داشته باشند چراکه با وجود چاله‌هایی که از آب پر شده و اینکه قدرت اصطکاک در شرایط لغزنده بودن جاده کم است، احتمال واژگونی خودرو‌ها وجود دارد.

سرهنگ پناهی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان ۳ فقره تصادف به وقوع پیوسته و ۳ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند،عنوان کرد: در هر ۳ مورد، علت اصلی خستگی و خواب آلودگی راننده و خروج از جاده خودرو‌ها بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفر‌های نوروزی از رانندگان خواست به دلیل غلبه خستگی و خواب آلودگی، با رعایت جوانب احتیاط پس از هر ۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

انتهای پیام/ح

احتمال ممنوعیت مجدد تردد در محور "قم – کهک" به دلیل طغیان رودخانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال ممنوعیت مجدد تردد در محور قم – کهک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..