تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت بیش از ۹ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی قزوین

ساعت: 11:53 منتشر شده در مورخ: 1398/01/06 شناسه خبر: 1470760

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: سامانه‌های تردد شمار اداره کل راهداری قزوین در محور‌های استان۹ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۴۶ تردد را به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: سامانه‌های تردد شمار اداره کل راهداری قزوین در محور‌های استان از روز شنبه ۲۵ اسفند تا پایان روز یکشنبه چهارم فروردین ماه، ۹ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۴۶ تردد را به ثبت رسانده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودرو‌هایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل ۷۸۵ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج – قزوین با ۳ هزار و ۳۲۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

این مسئول متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۴ و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را ۷۴ کیلومتر در ساعت عنوان کرد.

پیرنون افزود: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۲ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین – زنجان بوده است.

وی از شهروندان خواست تا قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت بیش از ۹ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..