تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های شاد و مفرح شهرداری زنجان لغو شد

ساعت: 12:43 منتشر شده در مورخ: 1398/01/06 شناسه خبر: 1470785

به دنبال جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل‌های اخیر؛

در پی وقوع حادثه تلخ سیلاب در شهر شیراز و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان‌مان، برنامه‌های شاد و مفرح شهرداری زنجان امروز برگزار نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم شعبانی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص لغو برنامه‌‌های شاد و مفرح شهرداری اظهار کرد: به دستور شهردار زنجان برنامه‌های مفرح و شاد شهرداری زنجان امروز به منظور همدردی با جانباختگان حادثه اخیر شیراز برگزار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: این تصمیم به منظور تکریم و همدردی با مردم مصیبت‌زده شیراز انجام شده و امروز برنامه  جُنگ‌های سه گانه سازمان فرهنگی در "کارخانه کبریت، پیاده راه سبزه میدان، میدان بسیج و فرهنگسرای ارگ " برگزار نخواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: متعاقبا زمان اجرای این برنامه‌ها به دستور شهردار به اطلاع شهروندان و مسافرین عزیز خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های اجرای سرود پاتوقی و گردشگری امروز همانند روزهای گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های شاد و مفرح شهرداری زنجان لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..