تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلال احمر زنجان به 610 نفر در برف و کولاک امداد رسانی کرد

ساعت: 11:52 منتشر شده در مورخ: 1398/01/06 شناسه خبر: 1470749

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جمعیت طی 24 گذشته در قالب 22 تیم عملیاتی به 610 نفر از در راه ماندگان برف و کولاک در جاده های این استان امداد رسانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین امداد رسانی انجام گرفته در محورهای زجان – طارم، محور زنجان – ایجرود وحلب ، آزاد راه زنجان - قزوین  بوده است.

وی افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده 440نفر مسافرین در راه مانده در پایگاه امداد ونجات جاده ای سرخه دیزج طارم و مابقی نیز در مساجد حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و مسجد طالقانی اسکان یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضع شرایط جوی و هشدار هوا شناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا، برف و کولاک و آبگرفتگی معابر و حضور مسافران نوروزی در شهرهای استان، این جمعیت برای اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل دارد .

میرزایی با اشاره به آماده باش بودن همه نیروهای عملیاتی این جمعیت در رسیدگی به مشکلات و بحران‌ها اظهار داشت: امدادگران هلال احمر در تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای و شعب استان با تجهیزات کامل، شبانه‌روز آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان به شهروندان استان و مسافران نوروزی توصیه کرد از استقرار در مسیر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و جاهای شیب دار در دامنه کوه‌ها اجتناب و به توصیه‌ها دقت توجه داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلال احمر زنجان به 610 نفر در برف و کولاک امداد رسانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..