تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو اجرای برنامه‌های شاد در رویداد نوروزگاه آذربایجان‌غربی

ساعت: 10:55 منتشر شده در مورخ: 1398/01/06 شناسه خبر: 1470712

به دنبال جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل‌های اخیر:

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد رویداد فرهنگی نوروزگاه آذربایجان‌غربی به احترام جان‌باختگان سیل‌های اخیر لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، جلیل جباری صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت به خانواده‌های افراد متوفی در سیل اخیر، اظهار داشت: با عنایت به وقوع سیل در برخی نقاط کشور و جان باختن برخی از هموطنان، در راستای همدردی با خانواده‌های این عزیزان، امروز برابر با ۶ فروردین ماه تمامی برنامه‌های شاد رویداد فرهنگی نوروزگاه در سراسر آذربایجان‌غربی لغو شد.

وی، افزود: برنامه‌های مرتبط با رویداد نوروزگاه همچنان به قوت خود باقی است و تنها بخش شاد این برنامه لغو شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی، در جریان برنامه‌های نوروزگاه تنها بخش فرهنگی این رویداد برگزار می‌شود که مسافران و هم‌استانی‌ها می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو اجرای برنامه‌های شاد در رویداد نوروزگاه آذربایجان‌غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..