تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال کمک‌های مردم میاندورود به سیل‌زدگان گلستان+تصاویر

ساعت: 12:57 منتشر شده در مورخ: 1398/01/06 شناسه خبر: 1470805

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از ارسال کمک‌های جمع‌آوری شده به مردم سیل‌زده گلستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به سیل اخیر و ایجاد خسارت به منازل، زمین‌های کشاورزی، جاده‌ها و پل‌ها، اظهار کرد: با حضور بسیجیان و تجهیزاتی نظیر بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر که با کمرشکن سپاه به مناطق بالادست حمل شدند راه روستاهای بالادست بازگشایی شد.

وی بیان کرد: بعد از وقوع سیل بسیج سازندگی سپاه میاندورود موادغذایی در مناطق سیل‌زده توزیع کرد.
 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با بیان اینکه بسجیان آمادگی حضور در مناطق سیل‌زده برای کمک را در صورت ضرورت دارند، خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان و کمک به سیل زدگان تا پایان این بحران ادامه دارد.

اصغری همچنین با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، گفت: سپاه میاندورود اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های خیرین به این مناطق کرده است.
 

وی تصریح کرد: ظهر امروز مقدار 500 باکس آب معدنی، دو هزار قوطی کنسرو، 50 بسته خرما، 50 گیلو قند بسته بندی شده، حدود 100 تخته پتو و همچنین مقداری برنج و تعدادی مرغ توسط سپاه به استان گلستان ارسال شده است.

اصغری با تشکر از از همه مردم و خیرین و بسیجیانی که در سیل اخیر به سپاه پاسداران برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند، بیان کرد: اندیشه و تلاش بسیجیان این خدمت‌گزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال کمک‌های مردم میاندورود به سیل‌زدگان گلستان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..