تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Hive + Update v1.090 برای کامپیوتر

بازی The Hive در سبک اکشن، ماجراجویی و استراتژِیک می باشد که توسط استودیو Skydome Entertainment طراحی و منتشر شده است. در این بازی با یک داستان قوی در جهانی مرموز و رازآلود روبرو هستید که چشمه زندگی بسیاری از موجودات و گیاهان را دارا بود و برای سال های زیادی این جهان خالی از هرگونه مشکل و جنگی بود تا اینکه یک اتفاق غم انگیز باعث تغییر سرنوشت این جهان اسرارآمیز می شود. این اتفاق ناگهانی باعث ناپدید شدن تعدادی زیادی از موجودات از جمله ماهی ها و از بین رفتن مقدار زیادی از گیاهان می شود که این امر جهان را به نابودی نزدیک تر می کند. به عنوان یک کاوشگر در بازی نقش آفرینی خواهید کرد و باید در این دنیای بزرگ و زیبا به ماجراجویی بپردازید و رازهای این اتفاق تلخ را کشف کنید تا همه چیز به حالت معمولی بازگردد.

The Hive PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.090-CODEX اضافه شد

The Hive-pc-cover

تصاویری از محیط بازی:

The Hive-screenshots The Hive-screenshots

The Hive-screenshots The Hive-screenshots

The Hive-screenshots

info

Through strong storytelling and a broad world, Hive offers the player a diverse exploration ground. Having many different endings and possibilities, the player can create their own unique route, strategy, and story.

The barren and deserted surface of planet Eden hides springs full of life underground. Travel through ancient temple cities, sunken ruins, desert oasis, swamps, volcanoes and underground fountains, facing the dangers of the environment, floods and other species.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT

DirectX: Version 9.0

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260

DirectX: Version 9.0

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectX®-compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Hive + Update v1.090 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..