تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری برادر فوتبالیست سرشناس به جرم تجاوز به دختر جوان در یک مهمانی

الکساندر گاستون برادر سرخیو آگوئرو بخاطر تجاوز به یک دختر جوان در یک مهمانی توسط پلیس دستگیر شد

دستگیری برادر سرخیو آگوئرو به جرم تجاوز

الکساندر گاستون برادر سرخیو آگوئرو که در فصل 17-2016 به صورت قرضی برای کادیس بازی می کرد، در ساعات ابتدایی روز شنبه، 23 مارس دستگیر شد. اتهام او تجاوز جنسی به یک دختر جوان است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه کلارین، این اتفاق در یک میهمانی که توسط الکساندر گاستون در روز جمعه ترتیب داده شده بود، رخ داد.

دختر جوان در همان میهمانی با پلیس تماس گرفت و نیروهای پلیس سریع به مهمانی رفتند.

سرخیو آگوئرو تنها فوتبالیست خانواده اش نیست و برادر کوچکترش الکساندرگاستون دل کاستیو، سابقه بازی درتیمهای مختلفی از جمله ایندپندینته، باشگاه آویاندا، کادیس اسپانیا و نیولز اولدبویز آرژانتین را دارد. الکساندر 21 ساله از ماه ژانویه بدون تیم است و حالا به دردسر افتاده است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری برادر فوتبالیست سرشناس به جرم تجاوز به دختر جوان در یک مهمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..