تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز ۶ فروردین ۹۸

قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز ۶ فروردین ۹۸ - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت24 - روز گذشته پنجم فروردین ماه و آغاز به کار ادارات و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی در تعطیلات نوروز، صرافی ملی هر دلار آمریکا را با قیمت ۱۲۸۵۰۰ از مردم خرید و با قیمت ۱۲۹۵۰۰ نیز به فروش رساند.

در دومین روز کاری از سال جدید قیمت دلار صبح امروز با قیمت ۱۳۲۳۰ تومان معامله شد. در همین بازار دلار حواله ای ۱۳۵۰۰ خرید و فروش شد. دلار بانک مرکزی همچنان ۴۲۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. مظنه یورو در بازار امروز شش فروردین 98 نیز ۱۵۱۰۰ تومان گزارش شده است. پوند ۱۷۶۲۰ تومان و سایر ارزها نیز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

مظنه دلار ۱۳۲۳۰ دلار حواله ای ۱۳۵۰۰ دلار بانک مرکزی ۴۲۰۰ مظنه یورو ۱۵۱۰۰ یورو حواله ۱۵۳۰۰ مظنه پوند ۱۷۶۲۰

منبع: ایسنا

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز ۶ فروردین ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..