تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود واگذاری های بورسی «وسبحان» به ۳۲۹میلیارد ریال رسید

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری سبحان در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس برای دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۷، از افزایش ۷۷میلیارد و ۴۳۶میلیون ریالی خبر داد.

در این گزارش، ارزش بازار «وسبحان» با افت ۱۴۵میلیارد و ۸۹۶میلیون ریالی به مبلغ ۷۳۹میلیارد و ۷۷۵میلیون ریال و بهای تمام شده را با افت ۲۷۳میلیارد و ۸۰۰میلیون ریالی به ۶۵۳میلیارد و ۳۳۹میلیون ریال رسید.

در صورت وضعیت سهام بورسی واگذار شده این شرکت سود حاصل از واگذاری ها ۳۲۹میلیارد و ۷۲۴میلیون ریال اعلام شده و کل مبلغ واگذاری ها نیز ۲هزار و ۱۹۷میلیارد و ۱۶میلیون ریال اعلام شده است.

این شرکت کل مبلغ سهام خریداری شده در بورس را ۵۷۸میلیارد و ۷۲۷میلیون ریال اعلام کرد.

«وسبحان» در این گزارش سود هرسهم را ۲۸۲ریال اعلام کرده است. سود عملیاتی را ۳۶۶میلیارد ریال و سود خالص نیز ۳۶۶میلیارد ریال اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود واگذاری های بورسی «وسبحان» به ۳۲۹میلیارد ریال رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..