تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت ۱.۸۰میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وجامی»

سرمایه گذاری

شرکت سرمایه گذاری جامی در صورت وضعیت پرتفوی بورسی از افت یک میلیارد و ۸۰۶میلیون ریالی ارزش بازار پرتفوی بورسی خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری جامی صورت وضعیت پرتفوی ۶ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۷ را منتشر کرد. این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی بورسی ارزش بازار خود را با رشد ۵۲میلیارد و ۴۳۸میلیون ریالی مبلغ ۷۲میلیارد و ۴۰۵میلیون ریال اعلام کرد.

پرتفوی این شرکت در پایان این دوره با افت یک میلیارد و ۸۰۶میلیون ریالی مواجه شده است.

همچنین خرید سهام بورسی «وجامی» با سود ۲۶میلیارد و ۶۸۳میلیون ریال همراه شده است و کل مبلغ واگذاری آن  به ۳۰۰میلیارد و ۸۴۹میلیون ریال رسید.

این شرکت با سرمایه ۱۲۰میلیارد ریالی سود هرسهم را در این دوره مالی ۲۰۴ریال اعلام کرده است. سود خالص را ۲۴میلیارد و ۴۶۷میلیون ریال و سود عملیاتی را ۲۴میلیارد و ۴۶۷میلیون ریال منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت ۱.۸۰میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وجامی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..