تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید جلال حسینی به دربی ۸۹ می‌رسد

سید جلال حسینی به دربی ۸۹ می‌رسدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در حالی قرار است تیم‌های پرسپولیس و استقلال ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که در حال حاضر شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و آبی پوشان پایتخت با ۴۳ امتیاز دوم هستند.

در روز‌های گذشته حواشی زیادی برای زمان برگزاری شهرآورد پایتخت به وجود آمد، اما سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در این‌باره بیان کرد: دربی به طور قطع ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

هواداران پرسپولیس در روز‌های گذشته نگران وضعیت سید جلال حسینی، کاپیتان تیم شان بودند که البته این بازیکن مشکل خاصی ندارد و با صلاحدید کادرفنی رو در روی آبی پوشان بازی خواهد کرد.  

البته حسین ماهینی و محمد انصاری همچنان به دلیل مصدومیت غایب هستند، اما مصدومیت محسن ربیع خواه هم برطرف شده و با نظر برانکو مقابل آبی پوشان بازی می‌کند.  

گفتنی است، پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند و امیدوار هستند با کسب پیروزی رو در روی استقلال همچنان در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باشند.

بیشتر بخوانید:

دعوت باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک به سیل‌زدگان

ستاره‌های پرسپولیس در آستانه محرومیت

پیگیری تمرینات سرخپوشان با بازگشت برانکو

انتهای پیام/

وضعیت مصدومان پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید جلال حسینی به دربی ۸۹ می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..