تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پذیرش حدود ۲۵ هزار فرهنگی در مراکز اسکان نوروزی پایتخت

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تهران مطرح کرد؛

پذیرش حدود ۲۵ هزار فرهنگی در مراکز اسکان نوروزی پایتختبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بهارلو معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: تا کنون ۷۴ هزار و ۲۳۵ نفر روز مسافر در مراکز اسکان شهر تهران پذیرش شده اند.

وی ادامه داد: ۲۴ هزار و ۷۴۵ نفر در قالب ۶ هزار و ۸۷۴ خانواره فرهنگی در هفته اول سفر‌های نوروزی در سال ۹۸ در شهر تهران پذیرش شده اند.

آمادگی آموزش و پرورش تهران برای اسکان مسافران

بهارلو بر تکریم فرهنگیان و مسافران نوروزی تاکید کرد و تلاش همکاران و طلایه داران اسکان در مراکز اسکان دائم و موقت پایتخت را مورد تجلیل قرار داد.

گفتنی است؛ پیش از این هم آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده بود با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی‌های شدید و در صورت بروز شرایط خاص و به منظور رفاه حال فرهنگیان و خانواده آنها، مراکز اسکان دائم و موقت آموزش و پرورش شهر تهران آمادگی پذیرایی از میهمانان فرهنگی را داراست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پذیرش حدود ۲۵ هزار فرهنگی در مراکز اسکان نوروزی پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..