تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش عرضه، قیمت نفت را بالا برد  

امروز (سه‌شنبه ششم فروردین) در ساعت هفت و ۴۶ دقیقه قیمت شاخص نفت خام برنت با ۱۲ سنت افزایش نسبت به روز گذشته به ۶۷ دلار و ۳۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۴۴ سنت افزایش به ۵۹ دلار و ۲۶ سنت رسید.

افزایش قیمت نفت


تلاش‌های اوپک و متحدانش سبب شده است در بیشتر روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی تا کنون، قیمت نفت رو به رشد باشد. تحریم‌های آمریکا ضد ایران و ونزوئلا نیز بر عرضه نفت تأثیر منفی داشته است.
تحلیلگران معتقدند: چنانچه نگرانی‌های گسترده از بازگشت رکود اقتصادی وجود نداشت، قیمت نفت می‌توانست بالاتر از میزان کنونی باشد.

۲۲۳۲۲۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش عرضه، قیمت نفت را بالا برد  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..