تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهای بلیت سینما در تعطیلات نوروز یکسان است

بهای بلیت سینما در تعطیلات نوروز یکسان استبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران با اشاره به قیمت بلیت‌ها در ایام نوروز اظهار کرد: در کل تعطیلات نوروزی بهای بلیت سینما‌ها بر اساس قیمت‌های جدید محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: روز‌هایی که در این دو هفته ابتدایی فروردین جزو تعطیلات رسمی کشور نیستند و همچنین روز‌های سه‌شنبه (نیم بها) و شنبه‌ها که به صورت اختیاری قیمت بلیت برخی از سینما‌ها نیم بها است مانند سال‌های گذشته بر اساس بهای جدید و به صورت یکسان در تمام روز‌های هفته است؛ بنابراین قیمت بلیت روز‌هایی که در این ایام، در تقویم تعطیل رسمی نیستند و یا روز‌های سه‌شنبه (نیم بها) تفاوتی با روز‌های تعطیل ندارند و به طور کلی امسال تا ۱۶ فروردین ماه بهای بلیت بر اساس قیمت‌های جدید محاسبه می‌شود.

سخنگوی شورای عالی اکران سپس تاکید کرد: بهای بلیت بعد از تعطیلات نوروز یعنی از شنبه ۱۷ فروردین ماه به حالت عادی برگشته و تنها در تعطیلات رسمی و پنج شنبه و جمعه افزایش قیمت بلیت خواهیم داشت و در دیگر روز‌های هفته بلیت سینما‌ها به همان روال گذشته است. همچنین روز‌های سه‌شنبه هر هفته (به صورت اجباری در همه سینماها) و روز‌های شنبه (به صورت اختیاری در برخی سینما) بهای بلیت نیم‌بها محاسبه خواهند شد.

پیش از این در روز‌های پایانی اسفندماه غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران قیمت‌های جدید بلیت سینما‌ها را اعلام کرده بود که به این شرح است:

حداکثر قیمت بلیت در سینما‌های مدرن در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۹ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۸ هزار تومان خواهد بود.

بهای بلیت سینما‌های ممتاز در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۱۱ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۷ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۳ هزار تومان است.

قیمت بلیت در سینما‌های درجه یک در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۹ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵،۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۱ هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیت در سینما‌های درجه دو نیز در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۷ هزار تومان، روز‌های سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

مبالغ فوق بدون احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده تعیین شده لذا سینماداران باید براساس قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، با افزودن ۹ درصد مالیات به ارزش‌افزوده اقدام به فروش بلیت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهای بلیت سینما در تعطیلات نوروز یکسان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..